New
Health Hoop poleca
Główna | O nas | Co to jest Health Hoop? | Oferta | Fitness | Zastosowanie | Gdzie kupić?
Массажные обручи


Opis
Ćwiczenia
Klinika zdrowia
Po ćwiczeniach
Bez diet
 
 
 
 
 
 

  Główna > Użycie > Ćwiczenia >

Ćwiczenia z obręczem

Rozgrzewka z masażowym obręczem

① Podejmijcie się dwiema rękami za obręcz. Czyńcie predyspozycje naprzód z prostymi plecami. To zrobi talię giętką.

②③ Trzymając obręcz dwiema rękami, pochylicie się doń. Czyńcie skręty ze jednej strony do innego, z lekka przetaczając obręcz. To rozluźni mięśnie talii i zrobi ich więcej posłusznymi.

Główne ćwiczenia z obręczem

④⑤⑥ Ćwiczenia podczas obiegu obręcza. Doprowadźcie ręce, czyńcie skręty biodrami na prawo i w lewo. Podejmijcie obie ręce w górę, pociągnijcie się, jak po śnie. Potem zeżnijcie ręce na poziomie piersi, wysilając talię i biodra. Dzięki tym ruchom efektywnie wzmacnia się talia i ciało pozbuje się od nadmiarów tłuszczu w obwodzie talii i brzucha.

Ćwiczenia dla rozwoju mięśni odnóż i palenia zbędnego tłuszczu w działce brzucha

⑦⑧⑨ Obracajcie obręcz. Wysilając mięśnie внизу brzucha, czyńcie wypady wstecz kolejno na oba odnóża. Trzymajcie plecy prosto, pomagajcie sobie rękami. To ćwiczenie - doskonały sposób pozbywać od zbędnego tłuszczu w działce brzucha, umocnić mięśnie odnóż. Podczas ćwiczenia pracują większość mięśni ciała i waga odchodzi dzięki masażowemu efektu obręcza.

Ćwiczenia z obręczem dla zachowania równowagi

⑩⑪ Trzymajcie równowagę, stając na jednej nodze. Czyńcie predyspozycje całym ciałem naprzód, wstecz, w lewo i na prawo. Balansujcie za pomocą rąk.

⑫ Rozwiedźcie ręce, dyszcie głęboko. Podejmijcie ręce w górę, przedłużajcie dyszeć głęboko. Więc, wzmacniają się serce i płuca.

⑬ Również można tańczyć przy muzyce podczas zajmowania z obręczem. Zajmujcie się z zadowoleniem.




«Health Hoop Poland»
+ 48 22 128 48 08
info@health-hoop.com