New
Health Hoop poleca
Główna | O nas | Co to jest Health Hoop? | Oferta | Fitness | Zastosowanie | Gdzie kupić?
Массажные обручи


Opis
Ćwiczenia
Klinika zdrowia
Po ćwiczeniach
Bez diet
 
 
 
 
 
 

  Główna > Użycie >

Bez diet a z kołem!

1. Niech Państwo nie robią przerw w zajęciach z kołem masującym…

Jeżeli ćwiczą Państwo z kołem masującym w ciągu 10 minut, po czym robią pięciominutową przerwę – nie doprowadzi to do pożądanego efektu. Celem ćwiczeń odchudzających jest pozbycie się zbędnej wagi. Spalanie tłuszczu nie zacznie się do tego momentu dopóki ćwiczenia nie będą trwały 20 minut i więcej. Ćwicząc w ciągu jedynie 10 minut i robiąc przerwę dadzą Państwo radę pozbyć się cukru ale nie tłuszczu. A więc należy zaopatrzyć się w cierpliwość i starać się ćwiczyć od 20 minut wzwyż.

2. …piją wodę w trakcie ćwiczeń…

Niektórzy ludzie wolą nie pić wody w trakcie i nawet po ćwiczeniach mówiąc „Cierpię z powodu pragnienia, ale muszę cierpieć ponieważ woda sprzyja przybieraniu na wadze”. Jeśli cierpią Państwo z pragnienia muszą Państwo pić dużo albo pić kaloryczne napoje. Bezsensowne jest próbowanie pozbycia się płynu w organizmie w celu pozbycia się wagi. Problem polega na tłuszczu a nie na wodzie, dlatego bardzo prosimy Państwa o picie wody w trakcie i po ćwiczeniach.

3. …ćwiczą nie tylko w weekendy…

Nie ma czasu na ćwiczenia w trakcie dni roboczych… Niech Państwo powtarzają ćwiczenia co 2 dni inaczej nie zaobserwują Państwo wyników ćwiczeń. Efektownie gubić wagę i podtrzymywać swoje ciało w dobrej kondycji można jedynie ćwicząc 2 albo 3 razy tygodniowo minimum. O ile jednak celem jest skuteczny i szybki wynik warto nie zapominać ćwiczyć jak najwięcej, nawet do 5 razy tygodniowo.

4. …nie ćwiczą na pusty żołądek…

Myślą Państwo iż tłuszcz będzie się spalał efektowniej jeżeli będą Państwo głodni? Przy ćwiczeniach na pusty żołądek przed obiadem słabość i głód doprowadzą do tego że nie będą mogli Państwo ćwiczyć długo, a po ćwiczeniach głód się zrobi jeszcze większy. Natomiast jeżeli będą Państwo ćwiczyć tuż po obiedzie istnieje wiarygodność odczuwania bólu w żołądku. Lepiej jest trenować wtedy, gdy jedzenie już zostało strawione a uczucie głodu jeszcze się nie pojawiło.

5. …nie przesadzą z ćwiczeniami.

O ile decyzją Państwa jest ćwiczenie w trakcie diety warto by było nie przesadzić. Nie warto ćwiczyć za długo. Nieustające aktywne ćwiczenia spalają cukier o wiele prędzej niż tłuszcz, a to z kolei może wzmocnić apetyt. Lepiej jest trenować powściągliwie, rozmiarkowując swoje siły podczas diety. Niech Państwo tańczą pod muzykę, otrzymują zadowolenie od ćwiczeń. 30 minut albo nawet godzina ćwiczeń zaskutkują wspaniałym efektem, smukłą sylwetką oraz rześkością ducha.

«Health Hoop Poland»
+ 48 22 128 48 08
info@health-hoop.com